Opslag & Digitalisering

 

 
Externe harde back-up.

Wij hebben het niet zo op data dat alleen maar via de cloud bereikbaar is. Dienstverleners waar je altijd voor moet betalen prijzen het wel aan en zeggen dat het veilig is maar we horen dagelijks de verhalen over hackers die slim genoeg zijn en er dan toch bij kunnen. Of stel u even voor dat u door vervelende of tijdelijke omstandigheden uw rekening niet kunt betalen. U wordt gelijk afgesloten en u kunt niet meer bij uw data. Wat dan? Wij zijn misschien een beetje ouderwets maar de gegevens van onze ondernemers proberen wij altijd veilig te stellen door middel van een externe harde back-up schijf. Zo weet u dat deze altijd veilig en beschikbaar is wanneer nodig.

Wij bieden u de mogelijkheid aan om een back-up van uw data en files op een eigen externe harde schijf te plaatsen. Deze schijf staat bij ons maar is uw eigendom. U investeert vooruit in de aankoop van dit artikel. De prijs is natuurlijk afhankelijk van de hoeveelheid opslag data die u nodig heeft.  

 

 

Simpel maar structureel ingericht.


Wij digitaliseren uw papieren administratie.

We scannen uw documenten en zetten deze netjes weg in een gedegen mappenstructuur.


We hanteren 3 soorten scan methodes.


  • U laat alleen uw oude administratie scannen en wegzetten op een externe harde schijf waarna u alles weer meeneemt. Inclusief de harde schijf.

  • U laat alleen uw bestaande administratie scannen en wegzetten op een externe harde schijf waarna u de papieren weer meeneemt en de harde schijf bij ons achterlaat om periodiek te worden aangevuld met nieuwe documenten al dan niet digitaal aangeleverd.

  • Wij scannen uw documenten gelijk mee als een aanvulling op een van de boekhoudpakketten die u van ons afneemt voor een maandelijks bedag. Het maandelijks tarief is afhankelijk van de hoeveelheid documenten.




Digitaliseren


Bij het voeren van uw boekhouding kunnen wij uw administratie digitaliseren door uw documenten gelijk op de externe harde schijf te plaatsen. Wij zetten er een simpele maar gestructureerde mappen schema in zodat u al uw documenten makkelijk kunt terug vinden. Deze documenten staan zo ingericht dat ze via de unieke nummering en op datum kunt opzoeken. Het scannen en nummeren van uw documenten neemt wel wat tijd in beslag maar daarna heeft u uw papieren administratie niet meer nodig. Om snel een inkoopfactuur, bankboeking of kassabon op te zoeken gaat u naar de juiste map en klikt op het juiste boekingsnummer of datum.

Veiligheid

Ouderwets? Misschien wel! Maar ik weet nu wel zeker dat mijn gegevens altijd bereikbaar zijn.

En up-do-date!